dilara27 Merhaba hanımlar 23 haftalik hamileyim 1 haftadr çok sık hareketlerini hissedyrdum bebeğimin ama 2 gündür çok az hissedyrm bu haftalarda normal midir acaba çok sık hissedilmemesi
Gayearasatalay Bazen keyfine göre hareket ediyorlar bence canları nasıl isterse bazen çok hareketli oluyorlar bazen de hiç kıpırtı yok 🤣