cansu_dgn Tubili33 adetime kadar takip edicem bir sonraki ay artık ovülasyon testini bırakıyorum bakalım 😊💗
cansu_dgn AAselinannesi06 biliyorum pike yaklaştım mı acaba diye o yüzden sordum burada hep test yapanlar var onlar az çok biliyorlar pike yakın olunan koyuluklarıı :)
cansu_dgn Zarifokur akşama tekrar denerimmm ama adetime 1 hafta kaldı pik olsa bile hamile kalır mıyım ki sizce? 🌸
Brcuburci cansu_dgn nasıl yanı pik olunca yumurtlama demek tabiki şansınız yüksek demekki geç yumurtluyorsunuz öylemi
cansu_dgn Brcuburci normalde adet bitimi yumurtlarım şimdi adetime 1 hafta kaldı hala yumurtlama olmadı 🤷🏻♀️ Adet yaklaştıkça yumurtlasam bile acaba tutar mı bilemedim korkuyorum
Brcuburci cansu_dgn canım bence bu ay geç yumurtlama olacak takip et sakin kacirma her zaman aynı olmuyor bazen değişebiliyor döngün kaç gün senin
cansu_dgn Brcuburci döngüm 22-24 arası oluyor canım bende adet bitimi yumurtlama göremeyince çok üzüldüm herhalde bu ay yumurtlama olmayacak dedim ama bugün o son koyu test umut oldu acaba geç mi yumurtlıcam diye 🤷🏻♀️
Brcuburci cansu_dgn benim döngün 25 gündü 11.12 yumurtlama oluyordu .siz adet bitiminden beri yapıyormusunuz ovulasyon kacirmis olmayasınız🤔