Yenianness Merhaba, bugün kan tahlilimde crp seviyesi 13 çıktı. Vücudumda çıban gibi sivilceye benzer bir şey çıkmıştı bu yüzden antibiyotik kullanıyorum enfeksiyon tehlikeli mi randevum salı gününe var
Kara22 Yenianness evet enfeksiyon doktorun sana uygun tedaviyi başlar mutlaka gebelikte önemli enfeksiyon
Hatceninblog Yenianness benim de 19 çıkmıştı hem özel doktora sordum hem devlettekine çok yüksek değil gebelerde biraz yüksek olması normal dedi bu değer sorun değil demişti 100 ün üstünde falan olması lazım dedi tedavi uygulamak için dedi, ama tabi yine de her doktor farklı konuşuyor
Nvrzz Yenianness benim 45 çıkmıştı çok ağır enfeksiyon geçirdim 10 haftalıkken uzun süre yüksek mg antibiyotik kullandım mutlaka doktora gidin yükselmeden ve mutlaka bol su için
Kara22 Yenianness hayır ama arastirdigim kadarıyla gebelikte enfeksiyon tedavisi mutlaka uygulanmalı yoksa bebege gecme ihtimali varmış
Yenianness Kara22 bende araştırdım kandaki değilde genellikle idrar yolundaki çok tehlikeli olarak gözüküyor ama
Yenianness Kara22 idrar yolu enfeksiyonum yok idrar tahlilim temiz çıktı sadece vücudumda bir çıban sivilce tarzı bir şey iltihap topladığı için antibiyotik kullanıyorum
Hatceninblog Yenianness hamileliğimin başından beri 13-14-19 çıkmıştı 3 kere zaten bakıldı hiç düşmedi yani , en son da ayın 30 unda baktırmıştım tekrar 28 inde gitcem tekrar tahlil ister mi bilmiyorum
Hatceninblog Yenianness hayır vermedi yüksek sayılmaz dedi bu normal değer hamilelerde genelde oluyor bu kadar enfeksiyon değeri dedi
Yenianness Nvrzz benim de belki yüksekti antibiyotik ile düşmüş olabilir çünkü çıban gibi bir şeyle karşılaştım vücudum iltihap topladı bir kaç gündür ve tam anlamıyla daha boşalmadı ondan şüpheleniyorum
Ktsynr Yenianness canım doktorlar enfeksiyonda genelde sadece crp ye bakmıyor wbc degeride önemli ama bunlar gebelikte biraz yükseliyor doktorum bana 30 uzeri olmadıkça sorun yok dedi