Kbr33 Kizlar şeker yüklemesini kaçıncı haftada yaptirdiniz 24 haftalik hamileyim haftaya 25 olcak o zaman yaptirsam erken mi olur bilemedim
Tombikis96 Kbr33 bence gerek yok bende 26 haftalık hamileyim yarın gitcem doktora ama yaptırmayı düşünmüyorum şeker yüklemesinden sonra anne de şeker hastalığı çıkıyor diye duymuştum
Anne373 Kbr33 benim doktorum açken bide tokken şeker değerime baktı normaldi gerek görmedi şeker yüklemesi yapmadı zaten düşünmüyordum iyikide yaptırmadı bana 26. Haftamda baktı
edashh Kbr33 doktorunuz nasıl söylemez kaçıncı hafta yaptıracagınızı benim doktorum yapmadı çünkü şeker hastası doğuruyolar çocugu dedi sadece kandan şekerime baktı o kadar yükleme yapmadı zaten bizde yaptırmiyacaktık
TimuinMeliskdem Kbr33 yaptır arkadaşım sen doktorun diyorsa eger bende gebeliğe baglı şeker çıktı bugün insülin başladım ki ben 30. Haftamdayım sadece 5 kilo almama rağmen