Baby_B Esra hanım uzun yıllardır var hiç gitmedi. Belki doktor azlığından yoğundur.
Ümmühan hanımda doğum iznindeydi birkaç ay önce döndü.
Ben doğumumu ersoyda yapacağım. Yenidoğan bakım vs var
Doğumla ilgili sıkıntılı bir hastane değil😊
Google yorumlardan bakabilirsiniz çoğu doğum,gebelikle ilgili