KyrNeriman Maalesef henüz geçmedi. Ama sürekli bi ağrı değil bazı zamanlar yaşıyorum. Doktora söylediğimde ağrının şiddeti ve sıklığı önemli dedi normal karşılamıştı bu ağrıyı. Cinsiyet konusuna gelincede allah hayırlısını versin gönlünüze göre versin inşallah 😊