esraklcc 7 haftalık gebeyim kese ve bebek var ama kalp atışını doktor duyamadı birkaç gün sonra tekrar gelmemi söyledi kizlar korkuyorum bu durum normal mi sizce😞
ilknurr98 esraklcc geç döllenme olduğu zaman bu durumlar yaşanabiliyor canım Allah’ın izniyle duyarsın kalbini de inşallah içini ferah tut iyi düşün iyi olsun
Zeynep9120 esraklcc vajinal baktımı ? benm 6+2 de 5 küsür cıktı haftası ama ekranda kalbin attıgını gösterdi daha cok kucuk dedi sesi nadir geldi arada pıt pıt geldi durdu sesi ama ekranda gosterıyo attıgını hareket ediyo bsey doktor öyle bsey yapmadımı ?
esraklcc Hhh03 hayır 5 haftalıkkem gittik doktor erken demişti şuan 7deyiz duyamadık geç döllenmeden de olabilir dedi ama çoğunlukla normalde duyulması lazım bunun bir ihtimal olduğunu söyledi çok korkuyorum
bls27 bizimde sat a göre 7+2 ama geç döllenme olduğu için 6+5 demişti doktor dinletmişti kalp atışını
esraklcc bls27 yani siz hastaneye gittiğinizde tam olarak kaç haftalıktınız kalp atışını ilk duyduğunuzda