Sedanurygt gzd0107 vitaminsizlik için kan tahlili yaptırınca ögrendik, çok şükür bulantım falan olmadı sadece bi iki kere agır bulantım oldu onda da midemi üşüttüm sandım ☺️☺️ Megersem bebişim varmış
Sevdaliza Mehtug kısmı öğrendik sayılır canım kızmış bebişimiz doktor kalbi 174 atıyor nineler yüksek atana kız der dedi 21inde kontrol var bakalım daha net söylerim ama kız gibi dedi
Findk9227 Sevvaldal bende ağustos 21 gibi görünüyor doğum tarihi oğlum var 2 yaşında ona normal doğum yapmıştım bende de kan pıhtılaşması var cleaxan ve coraspin kullanıyorum
Sevvaldal Findk9227 ben daha once dvt gecirdim yani bacagima pihti atti. Sanirim onun icin sezeryanla almak istiyor doktorum. Ben de cok kurcalamadim acikcasi. Saglikla hayirlisiyla kucaklarimiza alalim da😊🙏🙏🙏
Meltemia İkinci gebeliğim, 5 yaşına giricek kızım var rabbim uzun ömür versin 🙏 şimdi ikinciyi bekliyorz 27 Ağustos görünüyor bakalim. Haftaya kalp atışlarını duymaya gidicem inşallah sağlıklı sıkıntısız hamilelikler geçiririz 🥰
Bnnr Bende varım kızlar 8 haftacığız daha ağustos 28 Rabbim nasibimize yazdı ise folik asit ve varislerim olduğu için coraprin ve varis çorabı kullanıyorum cinsiyeti bende merak ediyorum
gzd0107 Bnnr aaa süper çok yakın tarihlerimiz bu gurup hiç dağılmasın en azından bilgi paylaşımı yaparız 🥰
SmeyyEbruAydn Bende Ağustos annesiyim Allah nasip ederse 7+6 haftalığım sezaryen olacağım için Ağustos’un üçüncü haftası gözüküyor geçermi günler bilmiyorum 6 yaşında kızım 3 yaşında oğlum var 🤗 uyku halindeyim sürekli sersem gibiyim ve birde sürekli vcdeyim 🤭
gzd0107 SmeyyEbruAydn aynı şeyleri yaşıyoruz ben iki çocuklu hayatın kaygısındayım maşallah size üçüncü geliyor 🧿