ataninannesi2024 Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı 34+4 2900 gram doktor 2 hafta önden gidiyor 🧿muhtemelen bir iki hafta içinde doğum olur dedi sizde durumlar ne
aselinannesi1997 ataninannesi2024 bizde 34+6 da 2800 Gramdik.bir iki hafta içinde doğum olur diye neden söyledi bebek iri diye mi normal mi sezeyan mi olacaksınız
Ummuarbc ataninannesi2024 doktorun neden erken doğum söyledi ki kilosu çok abartı değil 3 hafta önden giden oluyor 37 38 de bile demiyorlar 35 36 da daha çocuk ciğer gelişimini tam anlamıyla tamamlamiyor
teachervera ataninannesi2024 Kızımda 34 de 2800 idi doktorum hiç önde demedi o zaman 37 de sancım 90 çıktı acil ameliyata alındım 3250 doğdu 😀
ataninannesi2024 aselinannesi1997 sanırım bebek iri diye öyle söyledi. Açıkcası tedirgin oldum en azından 38. Haftayı görmeyi istiyorum sağlıklı olsun da tabi. İri bebek diye sezaryen gibi görünüyor dedi
aselinannesi1997 ataninannesi2024 o kadar iri mi ki sezeryan olacak kadar devlet hastanesi değil galiba özel mi bunu söyledi
ataninannesi2024 aselinannesi1997 evet özel söyledi eğer 40. Haftayı beklersek muhtemelen dört kiloyu geçeriz dedi buda doğumu zorlaştırır dedi. Ama durumu kontrol altına alırsak normal doğum istersende bekleriz dedi. Benim de ilk gebeliğim tecrübesizim erken doğum iri bebek diyince panik yaptım açıkcası
ataninannesi2024 teachervera o zaman benim de normal herhalde ya bide 34. Haftanın sonundayız sonuçta sanırım benim doktor sezaryen yanlısı beni alıştırmaya çalışıyor o fikire 😀