CemreOruCErisir Sdfd Hamileyken normal olduğunu söyledi doktorum.Bende de böbrekte büyüme gözlendi ve sıkıntı olmadığını söyledi.
OlgaArslan Sdfd canım bende de var çok ağrı çektim hala çekiyorum doğumdan sonra düzeliyomuş. Stent takalım dedi doktorum ama istemedim ağrıları çekmeye razı oldum
CemreOruCErisir Demet Benekte değil çok şükür bende. Ama banada mm söylenmedi. Önemli olmadığını doğumdan sonra normale döneceğini söyledi.
Icimdekimucize Bana da böbrek büyümesi var dedi doktorum hemen hemen bi çok hamile De görülüyormuş ama dikkat et daha büyümesin şimdilik zararı yok dedi
Demet Sdfd şuan durumun nasıl canım bendede var aynı durum büyüme kaç mm sen kaç haftalık gebesin...kendini sıcak tut bol su iç şimdilik canım
Sdfd Ben 22 haftalık gebeyim ama böbreğimde çok agrım oldu şimdi biraz iyiyim doktor kaç mm olduğunu söylemedi
OlgaArslan Sdfd aynen öyle canım bol bol su çok ta ağrın olursa parol yada minoset içebilirsin ben aşırı ağrım dayanılmayacak durumda olduğumda içiyorum sadece tamamen geçirmiyo ama hafifletiyor