Doktorlardan iyi bilmiyoruz. Yenidoğan bakım ünitesinde bakım görmesi gerekiyor demekki de tutuyorlar. Keyfi keyfine kimse küçücük bebeği küveze almaz. İmza atıp alayım gibi bir düşünceye girmeyin. Gereken yapılsın, o şekilde evine dönsün. Eve döndüğünüzde bir sorun yaşarsanız üzülürsünüz.