Nakskdkdkd bende 4+5 deyim ağır grip atlatıyorum. Boğazımın ağrısı disime vurdu. Doktor parol bile icmesin demis. İlac da icemiyorum sadece ağrı cekiyorum kendi kendine gecmesini bekliyorum. Ama boğazımın ağrısı bol karabiberli limonlu tavuk çorbası içtim geçti