yeni-annelik Kızlar 36 haftalık hamileyim haftaya 37 oluyorum geçmek bilmeyen mantarım var gün içinde aşırı su gibi sarı akıntım oluyor ara arada yoğun kıvamda geliyor ve kaşıntıdan mahvoluyorum hamileliğimin başından beri kullanmadığım krem fitil kalmadı vajinal kültür yapıldı mantar çıktı ama doktorum bakteri olmadığını söyledi bizim için önemli olan bu dedi ve normale göre ilerliyor şu an bu normal doğumda bebeğe geçer mi acaba sizce ne yapmalıyım
birprensesinannesiiim yeni-annelik ben ilk doğumda cok çektim ne yaptıysam gecmedi bebegime bi zararı olmamıştı ama benim mantardan dikişlerim açılıp durmuştu tutmuyordu
Eda1254 yeni-annelik bu konuda doktorunuz bakıp gerekli görürse size iğne yapması gerekir bende enfeksiyon olduğunda bakmıştım internetten bebeğe gecebilicek derecedeyde eğer iğne yapiliyomus anneeye
yeni-annelik birprensesinannesiiim ya gerçekten mi bende bebeğime geçer diye korkuyorum bir de kaşıntıdan bile acıyor dikişli olsa mahvolurum diye düşünüyorum ne yapacağımı bilemedim bu haftalarda da geçmesi için fitil kullanılabilir mi ki acaba
birprensesinannesiiim yeni-annelik hic korkma gecer Allahin izniyle temiz ve kuru tut günlük iç çamaşırı değiştir Sag salim kavuşman dileğiyle
yeni-annelik myavocado yok geçer ya da geçmez diye bir şey demedi sadece bakteri olmaması bizim için iyi dedi
Retjza Vajinal doğumda bebeğe geçiyor diye biliyorum. Vajinal doğum yapacaksanız mutlaka tedavisini olun, bakteri zararsızsa nasıl mantar oluyor? Başka bir doktora daha danışın. Tedavisini olup doğumunuzu yapın, riske atmayın.
yeni-annelik Retjza mantar var ama bakteri bulunmuyor dedi bakteri olması erken doğumu tetikler demişti hala normale göre ilerliyor hamileliğimin başından beri kullanmadığım ilaç kalmadı ama geçmiyor anlamadım
Retjza yeni-annelik Allah Allah, başka bir doktora daha danışın isterseniz. Bakalım o ne söyleyecek. Allah şifa versin ❤️
sedefyrs1101 Bende kurtulamadım bu illetten malesef 2 doğumum oldu çocuklarıma geçmedi bişey olmadı yani
ikibebeliannis yeni-annelik bendede tam aksi bakteri var ne yaparsam geçmiyor sürekli ürüyor fitil kullanıyorum bi işe yaramıyor ne yapcam bilmiyorum Doktorum bi iğnesi var doğumdan sonra vurarım bir daha enfeksiyon olmazsın dedi Ama ya bebeğe geçerse diye çok endişeliyim
yeni-annelik ikibebeliannis yok canım ben kanamayla hastaneye gittim o yüzden acil sezaryene alındım enfeksiyon yüzünden olduğunu söylemedi doktorum