İlk doğumum kendi sancımla oldu, kendi sancınız birkaç gün içine yayılarak, yavaş yavaş artıyor, tabi siz biraz alışmış oluyorsunuz sancı çekmeye. İkinci doğumum hiç kendi sancım olmadan suni sancıyla oldu. Birden sancı hissetmeye başladığınız için daha ağırmış gibi geliyor eğer çok uzun sürmezse doğum süreciniz bir sıkıntı yok fakat bazıları 24 saat suni sancı çekebiliyor işte o zaman çok yorucu oluyordur eminim çünkü hep dakikada bir gelen bir sancı. Acı eşiğiniz yüksekse ikisini de aşağı yukarı aynı karşılarsınız , benim için öyle olmuştu. 3 saat içinde doğurmuş olabilmek de artısıydı tabi ki.