Mery1 Selam kızlar 32 hafta oldum ve ayaklarda şişkinliğim çok oluyor sizde de öyle mi var mı yaptığınız özel bir uygulama? Şekerim yok, herşeyim normal sadece biraz kansızlık sorunum var ama bu ödem beni mahfediyor. Önerilere açığım 💕💕
ikincibaharrr Mery1 ayaklarınızı yüksekte tutun birde son zamanlarda 32 ve sonrası sürekli tansiyon ölçün
Sumruhazal Tansiyonun normalse sıkıntı yok son aylarda olabiliyor resım atıp göstermek isterdim ama utanırım🤣🤣
Mery1 Sumruhazal bende dün eşimin ayak bileği ile aynıydık şok geçirdim o 185boyunda 😂😂 kemikli bir adam korktum açıkcası
Mery1 ikincibaharrr tansiyon düşüklüğü tehlikeli deniliyor bir ara takipteydim normaldi tekrar başlayayım teşekkürler 💕
ikincibaharrr Mery1 düşüklük değil tansiyon yüksekliği tehlikelidir Allah korusun gebelik zehirlenmesi vb sonuçlardan dolayı aşırı tansiyon yükselmesi idrarda protein kaçağı el ay en önemlisi yüz şişmesi görülür kendinize çok dikkat edin tansiyon son zamanlarda en önemli konu bence tuz fazla tüketmeyin lütfen bu arada rica ederim💖🙏 sağ salim kucağınıza alın inşallah❤️🌸🤍🙏🙏🙏🙏
Mery1 ikincibaharrr çok teşekkürler dikkate alacağım sizede kolay doğumlar diliyorum. Bitse kurtulsam evresindeyim bir yandan kasık ağrısı bir yandan şişkinlik bir yandan sürekli acıkma hissi 🤦🏻♀️ sağlıcakla gelsinler bebişler
ikincibaharrr Mery1 ah bilmez miyim ilk hamileliğimde son zamanlar nefes alamaz olmuştum ama geçiyor geçti ki ikinciyi yaptık😜😜 teşekkür ederim saolun❤️🙏