Rumay ya gerçekten ben de anlamıyorum bu mantığı, hepimizin ninesinin üç çocuğu sağ ise, üçü - dördü ölü doğmuş bir o kadar da düşüğü var 🤷 şu an mesela eskiden makina mi vardı deyip hiç kimse leğende, derede çamaşır yıkamıyor, önceden TV telefon mu vardı demiyoruz ama bu gebelik ve çocuk büyütme işine gelince, her türlü bilimsel çalışmayı, kanıtlanmış veriyi reddedip eskiler yapmış demeye çok meraklıyız. Bir de ’ben yedim bişey olmadı’cılar var ona hiç girmeyeceğim 🤦