caglazcck vallaha 4 sene önce kızıma almıştım şimdi 2 ci gebeliğim iyi ki
Almışım diyorum yanıma yatırdığım zaman üstüne yatmaman için mesela çok iyi yada salonda oturduğumuz zaman içine koyuyordum uyuya kalırsa iplerden kaldırıp görüyordum hiç uyanmıyordu beşiğinde yatak olarak kullanıyordum ben baya memnundum yani