Canım ben ilk hamileliğimde niyetime 41meryem süresi alıp, hergün bir tane Meryem süresi okuyup allahım bana katından hayırlı sağlıklı bir evlat nasip et diye dua ederek okudum. Ve 8.gün de hamile olduğumu öğrendim. Kalbini tam bağlayarak samimi içten istediğin sürece Rabbim boş çevirmiyor inan. Her hamile kalmak isteyen eşime dostuma söylerim.