Msdenizkky benimde 2-3 gündür adet olcakmışım gibi ağrım oluyodu kasıklarımda doktora gittim bugün nst’ye soktu beni çok şükür bi sıkıntı çıkmadı. İdrar tahlililde yaptı enfeksiyonda yok🙏🏻 Siz yinede içinizin rahat etmesi için doktorunuza danışın ne olur ne olmaz