Gulll00 10 gune 2.sezeryanimi olacagim. Tupleri baglatmak istiyorum. Burec nasil ilerliyor. Ameliyat daha ne kadar uzuyor. Sonrasinda cok agri acı oluyor mu. 2 ameliyat gecirmek zor olur mu?
Badehandekuzey Gulll00 annem olmuş çok zor dedi yani sezeryanla falan alakası yok bildiğin ameliyat dedi ama bende istiyorum 3.sezeryanım
AjdaDiri Sezeryan değilde tüplerini bağlayanlardan çok duydum çok ağrı sızı oluyormuş diye en fazla 1 saat sürer ameliyat