Kaykay06 hastanede dağıt mevlütte dağıt yenilip kullanılcak bişey değilse eve gidince çöpe atıyorlar :) ben bebek çikolatası yaptırcam yeter artar bile mevlüde bişi dağıtırım oda ya kullanılcak ya yenilcek hediyeliklerden olur 😂
O kadar zahmete giremicem doğrusu bir sürü işin arasında 🙈