Merhaba gebelikte gobek fıtığı yaşayan var mı belirtileri neler? 20+4 haftadayim iki gündür gobek çevresinde bir ağrı batma oluyor yürürken zorlandım bugün de gobek dediğinin hafif dışarı çıktığını fark ettim bu normal mi yoksa fıtık dusunulebilir mi 4 gün sonra ayrintili ultrason var onu bekleyeyim mi yoksa acile gitmeme gerek var mı ilk gebeligim