Kızlar 39+6 haftalık hamileyim ne nişanlım geldi nede sancım var geceleri ufak ufak sancılarım oluyor ama endişe ediyor insan bazıları postunu okuyorum nişan geleli bir hafta oldu felan yazanlar var bende gelmedi doktorum salı gününe kadar bir şey olmazsa suni sanvi verecem dedi ne yapacam bilmiyorum kendi sancimi beklemek istiyorum ama ama kendi sancım da gelecek gibi değil