Bugün kontrole gittik 37+4 haftalığız. Doktorum artık haftaya alalım dedi bakalım çok heyecanlıyım. 47 kg ile hamile kaldım 9 kilo aldım şu an 56 kiloyum. Bebiş 2.900, doktor gülerek hiç yağ biriktirmemişsin doğumdan sonra hamile kaldığından bile zayıflarsın dedi demez olaydı. Çıktık eşimin yüzünden düşen bin parça dedim haftaya doğumum var diye gerginim sen beni teselli edeceğin halde ben mi seni avutayım zayıflamam diye, bundan sonra hiç umrumda değilsin kızım iyi olsun senden emeceğini emsin sömürsün sonrasında ben yediririm sen de zıkkım ye ne yaparsan yap bir sürü laf saydı, ağlıyorum nasıl bi adamsın sen şimdi beni mi düşünüyorsun sözde diye yok artık hiçbir şeyini düşünmüyorum böyle kötü biriyim dedi doğuma bir hafta kala böyle burnumdan geldi