Ameliyat esnasinda basinizi fazla oynatmayin.Dogum sonrasi sivi tuketmeye baslayinca bol bol sekersiz sek kahve icin ilk yürüyüs sonrasında ise bol bol yürüyün 2.sezaryenimi oldum 1 hafta önce masallah hemen topladim bebegimin saglik sorunundan dolayi 4 günlük sezaryenliyken il disina cikmak zorunda kaldim yürüme kosturma oldu hep hastane icinde o gün cok yürüdüğüm icin cok fazla agrim oldu ama o günden sonra hızlıca iyilestim su an dizlerimi bükmüs oturarak yaziyorum bunu yürümekten korkmayin