bebegimolacak ben sizin üstünüze gelmiyorum niye insanı azarlıyorsunuz? gayet insani birşey söylüyorum istediğinizi soramazsınız yazmayın diye birşey mi söyledim ? stres seviyeniz çok yüksek daha sakin kalıp kafanızı rahatlatın sizin için iyi bir şey söylüyorum erkende adet olursunuz farklı sıkıntılarda yaşayabilirsiniz vucudunuz stresten farklı seylere reaksiyonda gösterebilir herşeyin başı stres . Stres yapma demek kolay ama uygulamakta kolay benim hangi sartlarda koşullarda bebel sahibi olup olmadığımı biliyormusunuzda boştan havadan atıyormusum gibi konusuyorsunuz kafanız ne zaman rahat olursa o zaman olur birşeyi direttip kafayı mesgul ettikçe dahada geçiyor diyoruz insanca ama anlayana.