Ben dün özele gittim. Bebek ölmüş dedi. Kalbini duymuyoruz dedi .Bugün de devlete gittim. Bebek çok küçük belli değil bir hafta daha bekleyelim belki kalbi duyulur dedi. Kanamam da var . Umutlanmak istemiyorum ama düşünmeden edemiyorum. Sizce umut var mıdır . Doktor kesin bişey demedi