Merhaba arkadaşlar 2.5 aylık hamileyim, bu ikinci hamileliğim. Acayip bulantı yaşıyorum özellikle başım da ağrıyorsa kusmak kaçınılmaz oluyo benim için, prilam dr kullanıyorum ancak dediğim gibi başım ağrıdığı zamanlarda kusmadan rahatlayamıyorum. Baş ağrısı da ağrı kesici(parol) almama rağmen 2 gün geçmiyor. İlk hamileliğim çok rahattı hiç böyle bişey yaşamamıştım. Benim gibi olan var mı yoksa anormal bi durumda mıyım? Bu şekilde 9 ayı nasıl geçiricem diye düşünmeden edemiyorum.