@Aselim34 gerçekten berbat bir hastahane haline gelmiş çam Sakura. Ali beyi bulunca şükrettim diyebilirim. Siz hastahaneyi değil doktoru araştırın bence. Çünkü en fazla iki gün yatacaksınız. Doktorunuz iyiyse doğumda bir sıkıntı yaşamazsınız. Bu hastahanenin keyfi küveze aldığını duymadım bilginiz olsun. Ben çok araştırmıştım. Hatta doktoruma erken alabilir misiniz bebeği dediğim ısrarla kabul etmiyor 38i doldur öyle alacağız diyor