dndn anneoluyormm bende 23 haftamdayım didem zeybek var onun videosunu uyguluyorum ama kısa başka da videosu yok o yüzden fikir almak istedim 😊
yagmurtpl dndn canım video youtubeda çok, ben geçen sene zumbaya gitmiştim hareketler belli zaten, kendini yormadan dans edeceksin 🤗 günde 10-15 dk bile hem bebek için hem senin için gayet sağlıklı bence, keşke ben de düzenli yapabilsem ama 40yılda bir 😒