Pazar günü Allah izin verirse 3 aylık olucaz ama 67 yle hamile kaldım hâlâ 67 kiloyum aslında normalden yediğimde daha fazla yemek yiyorum örneğin saat 11 de sabah kahvaltısı yapardım akşama kadar bişey yemezdim şimdi ara öğün yapmazsam acıkıyorum ama o hâlde bile aynı kiloyum daha alır mıyım acaba yoksa çocuk gelismiyecek diye korkuyorum