Kızlar çok moralim bozuk. Nereden başlasam bilemedim.
36+1 haftalığız. Bebeğimizde iki hafta gelişim geriliği var. Dün kontrole gittiğimizde bebeğin 2500gr olduğunu öğrendik. Sol arter damarda çeltiklenme gördü. 2 Eylüle randevu aldık. Tahmini 2800 doğar dedi doktor fakat sonrasında nst girince bebek hareketinin az olduğunu gördük. ☹️ İkinci nst girdim. Cikolata, meyve suyu içtim yine hareket yok. Doktorum akşam 7 de yine gel bakalım dedi.
Yine çikolata meyve suyu içtim biraz daha iyi dedi doktorum. Sabah yine göreceğim dedi.
Bu sabah yine nst girdim yine hiç hareket yok. Çikolata meyve suyu içmiştim. Doktor detaylıya yönlendirdi. Detaylı da bişey çıkmadı. Hatta doktor şuan hareket ediyor dedi. Damar tıkanması yok dedi. Çeltiklenme vs bişey demedi. Onun dereceleri varmış. Besin gidiyormuş ama az gidiyormuş. O da bir problem değilmiş. Kilosuna ise 2350 dedi. Daha düşük yani kilosu ☹️
Kendi doktorumun yanına detaylı sonrası gectigim zaman doktorum haftaya muhtemelen alacağız bebeği. Çok sıkı takibe giriyoruz artık. Sabah akşam nst göreceğim senden. Cantan her an doğuma hazir olsun. Üst üste iki kez hareketsizlik görürsem direkt acil sezaryen dedi. Gittiği yere kadar gidecek ama 2 eylülü görmezsin haftaya muhtemelen doğum olmuş olur dedi. Yoğun bakıma girer mi dediğim zaman ise çok yüksek ihtimal gireceğini söyledi 😔 Bugün iki doz ciğer geliştirici iğne yaptı. Yarında iki doz iğne yaptı. Haftaya muhtemelen alacak. Bu kilolarda doğum olup benim gibi olan birileri var mı?
Yoğun bakıma girdi mi bebeği? Çok üzülüyorum ya yoğun bakıma girerse diye 😔