Meraba arkadaslar ben iki cocuk annesiyim ilk cocugum
1,5 ay emdi cunku biberona alismisti ikinciyide 10 ay emzirdim ama ek gidadan dolayi istemedi sutu ve bu benim
Icin sorun simdi 3.ye hamileyim
Bu cocugimu iki yila yakin emzirmek istiyorum fikri olan varmi ek gida vermiyimmi yoksa sirf emzirimmmi
En azindan bir yasina kadar ??