Anonum bende 9. Haftadayım. Aynen sizin haftanızdan beri arada gelen sarı akıntı var. İnternette enfeksiyon yazıyordu. Doktoruma söylediğimde koku, kaşıntı, ağrı gibi belirtilerin yoksa normal akıntı kabul edebiliriz demişti bende yoktu. Sizde yine doktorunuza danışın