Normal ölçü de almışsınız prematüre özellikle yazıyorlar zaten . Tabi ki ihtimal 52 cm doğması daha uzun bile olabilir .
o yüzden zaten 1 tane h.hane çıkışı yenidoğan 1 tane de ⅓ aylık olanlardan aldım ben çantama çünkü yanılma şansı oluyor ölçümlerde . Benim arkadaşımın çocuğu büyük doğmuştu bu kıyafetler olmuyor bebişe demişlerdi evden ⅓ alıp gelmişlerdi 🤣🤣🧿❤️🌸