GAMZE5454 Dahileye gitmek lazım bende gittim endokrin bölümüne git dedi oraya da gittim bu keskin de şeker yüklemesi yaptırmamış son bakamam sana dedi geçen bida gittim dahileye tiroid bezilerin hızlı çalışıyor dedi randevu bulabilirsem başka doktor’a gitmeyi düşünüyorum. Sizin durumunuz farklı olabilir doktor bana ilaç kullanman gerekmiyor dedi dahileyedeki doktor hamileliğin son haftalarındasın takipte olman lazım dedi.