Dün bebeğimin kalp sesini duyamadık, doktor 8 haftalık olduğunu ve kalp sesi gelmediğini söyledi, 6 haftalıkken duymuştuk sonradan durmuş. :( Allah nasip etmedi. Bugün tekrar gideceğiz son bir kontrol yoksa kürtaj olacakmışım. :(
Ama hemen tekrardan bebek istiyorum tavsiyesi olan var mı ? Bide kalp durması neden olur bilgisi olan var mı? 26 yaşındayım.