Arkadaşlar 7 hafta 4 günlük hamileyim dünden beri karnımda bedenimde rahatsız bir his var böyle rahat edememe durumu yaşıyorum. İçimde bir huzursuzluk ruh sıkışması yaşıyorum sanki kalbimde yumru gibi bi sıkıntı var hormonlar mı bunu yapan yoksa farkında olmadan stres mi yaşıyorum? Bunları yaşamak için çok mu erken?