merhaba kızlar gecen hafta cuma gnü gittiğimde kese 5+2 idi son adete göre 6+2 olması gerekiyo ama ilk gunler bliyosunzki bebek braz geriden geliyo sonra haftasını yakalıyor normalde muayeneye doktor ayın 23 unde çağırmstı mantar durumum oldu ona bakmak icin erken cağırdı karından baktı kese var ama bebeği göremedık hazır altn acıkken bide vajinal bakalm dedi gördük bebişi daha çok minik 5 küsür haftalık gözüküyo 0,22 cm minnacık dedi kalp sesi bile derinden az geliyodu arada duyduk sadece ama ekrandan gösterdi kıpırtıyı bak kalbi bu atıyo dedi 23 unde muayene tarihimzde tekrar gideceğiz bi sorun yoktur dmi 🙏