Zeyy05 sizinle aynı durumu yaşıyoruz. Şu an 34 haftalığım. 37 de tekrar kontrol ederiz dedi doktorum. Normal doğum istiyordum ama şimdiden vazgeçtim. Allah korusun zedelenme, kırık gibi şeyler olabiliyormuş. Bebeğimin hem kafa yapısı büyük hemde iri bi bebek. Bende sezeryan isteğimi belli ettim. Bazen yanlış bi karar mı diyorum tabi. Bir doktora daha gitsem mi düşüncemde var ama doktorun çok iyi ve bilgili. En hayırlısı olsun. 🥲