nuran34 Arkadaşlar ben 5 yıl önce bel fıtığı ameliyatı oldum.şuan çok iyiyim hatta bu haftalarda sıkça olan bel ağrıları bende olmuyor. yaşayan var mı acaba sıkıntı yaratır mı normal doğum için?Doktora haftaya gideceğim aklıma takıldı.
semrakarahan nuran34 yapan vardir belki tam bilmiyorm ama anneminde bel fitigi vardi oyuzden sezeryan yapti 3 cocugu normal sonradan fitik cikti 4. kardesimi sezeryanla yapti