111anonim111 hamilelik ve normal doğum hakkında merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz doğum sonrası içinde merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım🥰
00Selin00 111anonim111 normal doğum sonrası çok acı çektin mi ne kadar sürede toparlandin ve kilolalrin gitti mi
111anonim111 Fatma-Zehra-gunes- benimki 34. hafta kontrolüm de dönmüştü 37. haftamda erken doğum yaptım☺️
Einan Fatma-Zehra-gunes- sanirim bu herkeste ayni olmuyor. Benimki 30. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda
Bume Fatma-Zehra-gunes- benim 30 dönmüş 29 gibi döndü sanırım hissetmiştim zaten 30 da kontrolüm vardı dönmüş dedi doktorum
111anonim111 Ayse2133 hangi konuda mesela ben olduğunu düşünmüyorum fiziki yapıya ve genetik faktörlere bağlı☺️
Ayse2133 111anonim111 normlade kız bebeklerde fiziksel.olaeak çabuk kilo falan alinirmis diyorlar etraftakiler kalcalsr falan baya çıkarmış kız bebek solda erkek bebek sağda olurms
111anonim111 Ayse2133 benim bebeğim kız ve o kadar çabuk kilo almadı kilolu değil normal kilosunda şu an :) benim bebeğim de sol taraftaydı ama onunla bi ilgisi var mı bilmiyorum
MerveAbdula Ayse2133 benim kesede bebekte sagdaydi ilk hareketleri sağ tarafta hissettim ama kızım olacak 😂
111anonim111 Ayse2133 kalçam çıktı kilo da aldım ama doğumdan hemen sonra yarısı gitti diyete başlıcam☺️
Fatma-Zehra-gunes- 111anonim111 benim de kalçama vurdu bu gebelik inşallah doğumdan sonra gider sinirlerim bozuluyor
Civeleksu 111anonim111 70 kiloyla evlendim 3 ay sonra 88 kiloyla hamile kaldım. 27 haftalık hamileyim 95 kilo oldum. Çok camım sıkılıyor acaba bebde zayıflayabilir miyim
111anonim111 00Selin00 hayır çok acı çekmedim dikişlerim çok olduğu için ağrılarım oldu 1 hafta ama sonra yavaş yavaş geçti
Ebru_y 00Selin00 doğum sonrası dikiş varsa oturup kalkarken acı cekersiniz ben ondada zorlanmadım onu dışında hic ağrı falan olmadı zaten 😃
dmla_ 111anonim111 normal doğum düşünüyorum bende canım 37+4 benimde ilk gebeliğim ama normal doğumda dikisten korkuyorum bazıları diyor keserken dikerken canlı canlı yapıyorlar bazıları da diyor uyusturup yapıyorlar hangisi doğru canim
aslanbeyy 111anonim111 kaç tane dikişiniz vardı acaba? Epizyo kesisi açılmış mıydı ? Dikişlerim açıldı hiç iyileşmeyeceğim gibi geliyor 16 gün oldu. Tekrar dikiş yapılabilir sürecinizden bahseder misiniz? Nasıl pansuman yapmıştınız? Destek aldınız mı bu süreçte
111anonim111 dmla_ tabikide uyuşturup yapıyorlar beni kesmişler benim haberim bile yok uyuşturduklarından bile haberim olmadı 😄 dikişler dikilirken de uyuşturuluyor eğer uyuşmadığını hissedersen söyle mutlaka bir daha uyuştursunlar ☺️
dmla_ 111anonim111 Allah razı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah çok teşekkür ederim ❤️