Ovülasyon testi stresten başka bir şey değil, kullanmadığım ay hamile kaldım çok şükür. İnsan yapacağı varsa pik çıkmadı diye yapmıyor, yapmayacağı varsa da pik çıkınca zorunda hissediyor. Tavsiyem kafanız rahat şekilde yumurtlama döneminde istekle ilişkiye girin