Bir_nazenin01 5+3 iken 4+3 ölçtü doktorum geç döllenme dedi kızlar sizce bir sorun olur mu daha önce düşük yaptım o yüzden korkuyorum, haftaya gel yine bakalım dedi
rumikaa Bir_nazenin01 geç döllenme olmuştur canım korkma Allahın izniyle hiç bişey olmaz inşallah haftaya için rahatlar🌸
huzunluponcik Bir_nazenin01 ben 7 haftalikti gittim bebegi göremedim sen düşün geç döllenme dedi sadece kese gözüktü 2 hafta sonra çağırdı gittim hem bebek hem kalp atışı duyuldu 9. Haftada yani hic telaşlanma sonradan haftasını yakalıyor
Ddmlmz Bir_nazenin01 hiç korkmayın bende de test yaptıktan sonra evde , doktora gittim kese görünmedi bida test git gel derken gec döllenmiş dedi suan 20 haftalık olabilir şeyler bunlar herhangi bir sorun olmasından kaynaklı değil
Moz Bir_nazenin01 siz kürtajdan sonra ne kadar süre denediniz bebek için birde pıhtılaşma testi yaptırdınız mı?Benin gebe olduğum zamanlarda yorumlar yapmıştınız bana ordan hatırladım sizi de
Bir_nazenin01 Moz evet canım pıhtılaşma çıktı şuanda iğne ve hap kullanıyorum kürtajdan 1 ay sonra denemeye başladık ve 3. Ayda hamile kaldım yani toplam 4 ay sonra
Canoski 19 haftaya gryrz bzmde gc dolenme oldu cnm ilk haftalar hatta grnmdi falan zamanla smdi kendi haftasında ilerliyor krkma zamanla nrml haftasyla uyumlu olacak
Eminebil Bir_nazenin01 Canım bende de neler oldu neler. 10 haftaya kadar bebeği göremedik, ayni şeyleri yaşadım kuşum 🌸🥰 Endişelenme inşallah 🫂