Moz Kızlar kürtaj sonrası kilo aldım 2 aylık hamilelik döneminde de göbeğim oldu.Kürtaj sonrası da mutsuzdum saldım.Basen ve göbeğim çıktı ben de olmazdı göbek.Acil zayıflamam lazım sizler Hangi diyeti veya sporu uyguladınız?Neler yaptınız?