ebrusngl Onurbanuu bu şekilde anlaşılmaz hastanenizden doktorunuza sonuçların raporu gider doktor bilgi verir
Hnfe_sltan0332 Onurbanuu merhaba bu testi neden yaptırdınız öğrene bilir miyim benim ikili testim riskli çıktı doktor genetik bölümünden fetal DNA yaptırmamizi söyledi sizinde mi öyle
Hhh03 Onurbanuu hayır bu rakamlar Bi yönlendirme yapmaz sonuçlar doktorda aynı şekilde bende geçen hafta öğrendim çünkü ordan biliyorum
Hhh03 Onurbanuu merhaba kromozamlar temiz çok şükür ama 2 gende pıhtılaşma çıktı heterozigot genetik doktoru bu herkeste olabilir önemli değil dedi ama kadın doğum doktoruma daha gösteremedim bakalım o nediycek
Onurbanuu Hhh03 tıbbı genetık yolladılar sonra bıde gebelıge gıt dedıler acaba kadın dogum doktoru dedıgınız bu mu zeynep kamıl hastanesıne gıdıyorumda bılıyosunuzudr belkı donanımlı bıyer
Onurbanuu Hnfe_sltan0332 hayır ben kımyasal gebelık gecırdım üstüste herseyım temiz cıktı ama neden oldugunu bılmek ıcın zeynep kamıle gıttım yonlendırdıler
papatyaolsun Canım bu sadece sonuçların çıktığını söyleyen bir belge. Sonucu gittiğinde veriyorlar. Burada sonucunuzu gösteren bir değer yok. Randevu almadan gidip sonucunuzun çıkmış olarak göründüğünü ve almak istediğini söylersin