Evrimnbe Arkadaşlar 13+6dayım çok şiddetli kalp çarpıntıları yaşıyorum ve nefes darlığım oluyor. Doktorum kardiyoloji doktoruna görünmemi söyledi. Yaşayanlar var mı bu durumu
NeslihaN34 Evrimnbe benim 1 aydır nerdeyse var ama bukadar şiddetli değildi son 1 haftadır özellikle çok yoğun oldu beni de kardiyolojiye yönlendirdi 34 haftalığım siz gittiniz mi kardiyolojiye