queenserap Bir kaç gündür kullanmaya başladım normalde akıntı olurdu ama ilaçtan sonra aşırı bir akıntı durumu mevcut bu durumu yaşayan var mı acaba merak ediyorum
fairytale_ queenserap ben o ilacı alttan kullandım vajinal yoldan ılac hem hap olarak kullanılıyor hem fıtıl olarak kullanılıyor yan etkılerıne bakarsanız orda gorursunuz zaten normal bısey hamılelıkte zaten akıntı artıyor kokusuz ve beyazsa normal canım
1bebe1meow queenserap İlaç eridiği içinde akıntı gibi oluyor bende çok kullandım doktoruma foto da atmıştım akıntı olmadığını ilacın eridiği için bizim vajinal sulanmamızla o şekilde aktığını söyledi
Sedadvc queenserap Benim tüm gün devam ediyor fitilin akıntısı. Artık alıştım. 18. Haftadan beri kullanıyorum. 34. Haftadayim. Sanırım birkaç hafta sonra keser doktor.
Seydanur1612 Bende fitil olarak kullanıyorum. Ne yazıkki o akıntı hep oluyor kullandığınız süre boyunca da olacak.
Bir_nazenin01 Ben gece fitili koyuyorum düşün tam 24 saat akıyor bende bu durumdan çok müzdaripim günde en az 2 3 kere iç çamaşırı değiştiriyorum
Btlshnnn queenserap normal canım akıntı çok olması bende kullandığım zamanlarda öyleydi ilaç eriyor kalanlar akıntı ile dışarı çıkıyor
Bns1- queenserap Bende kullanıyorum ara sıra bende de akıntı oluyor çok sık olmamakla beraber. Doktor kalp ayışını duyarsak fitil vereceğim dedi daha etkiliymiş kullananlar öyle söylüyor