Merhaba, 2.5 yaşında bir kızım var sürekli kucak diye ağlıyor artk taşıyamıyorum haliyle öyle olunca yerlere atıyor kendini gece uyanıp kucağına al gezdir beni diyor gündüz zaten her an kucak diye tepemde bu yaş olup bebeği böyle olan var mı normal mi ? Ya hala bebek arabasıyla geziyorum market park bile çünkü asla adım atmıyor sadece benleyken böyle ne önerirsiniz tavsiyelere ihtiyacımız var