Kızlar 6 haftalık gebeyim. ilk gebeliğimde düşük olduğu için doktor bu kez koruma amaçlı kan sulandırıcı ecopirin verdi. Dün gece ve sabah iki kez lekelenmem oldu, kontrole gittiğimde kesede veya rahimde hiçbir kanama yok ilaç yapabilir dedi. Bugün yine kullandım ve yine peçeteye biraz kan geldi. Sizde de böyle oluyor mu normal mi bu durum bebeğe bi zararı olur mu?